Tuesday, May 11, 2010

Is this the end...


Rasanya dah lama tak post kat my blog...tadi ada my colleague tny i tak update citer baru ker...tak sangka ada gak yg baca blog i nie...hehe..

Actually sejak 2 menjak nie mcm2 hal la jadi..naik penin pale pkirkan..adakah ini pengakhiran yg perlu aku lalui...adakah ini yg terbaik...adakah ini yg aku inginkan...persoalan demi persoalan menerpa di fikiran...

aku sendiri keliru nak menghadapi hari2 ku...
aku sendiri tak tahu apa yg terbaik untukku...
adakah dia masih mengingatiku..
kini, segala keluh kesah ku kini tiada sape yg peduli...
dimanakah dia...mengapakah ini seringkali berlaku...
kadangkala aku terpikir apakah yg patut aku lakukan....
adakah dengan berdiam diri...
adakah dengan menyendiri..atau menghilangkan diri...
aku keliru dan resah memikirkannya...
is this the end???...

hari demi hari berlalu...
begitu cepat masa berputar...
ianya berlalu dengan membawa pergi perasaanku bersama...
aku benci di kala perasaan sebegini menghantui diri dan pemikiranku...
kusut..rimas...lemas...
adakah ini pengakhiran yg terbaik....

aku terpikir adakah berdiam diri dan menyepi akan selesaikan kekusutan ini...
aku cuba menahan gelodak perasaanku yg kini merasa sepi dan sunyi...
skali lagi timbul dlm pikiran...
is this the end...

apakah yg patut dilakukan...
menghindarkan diri...membawa diri...atau trus pergi....
tapi adakah aku mampu...
Ya Allah hny padamu aku berserah memberiku kekuatan menempuh segala onak dah duri...
semoga ada penyelesaian kepada kisahku ini...
terakhir kali...is this the end??....




No comments:

Search This Blog