Monday, May 3, 2010

Tekanan....


Tekanan...stress...depress....adakah ianya baik untuk maju ke depan...
Apakah kebaikan adanya tekanan...
Bagaimanakah seseorang perlu menghadapinya....
Mengapakah perlunya ada tekanan ...
ermmmm minggu ini aku melalui saat2 yg menyesakkan....
pelbagai perubahan perlu aku lalui...
mampukah aku bertahan....saban hari pulang dengan perasaan penuh dgn bebanan..
apakah masih ada cara untuk aku menghadapi hari2 mendatang yg penuh dgn cabaran dan dugaan....

ada yg mengatakan tekanan akan menyebabkan kita maju ke hadapan....
mampukah aku....
sediakah aku.....
haruskah aku...
pelbagai persoalan bermain di benakku....
pada siapakah harus aku mengadu....

patutkah aku mengikut...
patutkah aku menolak..
patutkah aku melawan.....

owhhhhh jiwaku sesak dgn pelbagai persoalan.....sgt tertekan!!!!......

No comments:

Search This Blog