Friday, May 18, 2012

Sabar itu Indah...

Salam....


Kadang-kadang diri ini terasa amat penat nak menjawab soalan "Bila nak kahwin"..aduhhh kadang2 rasa bnyk sangat pihak yang sibuk mengalahkan papparazi okeh...I tau diorang concern and tak sabar nak attend my big day..but please bear in mind jodoh,rezeki,maut semua datang dari Dia.....selalu mengingatkan diri untuk sentiasa bersabar dan terus bersabar...Insya'allah akan ada yang terbaik menanti untuk diri ini...


Kadang-kadang terpikir jugak sampai bila mahu sendiri..adakah terlalu jual mahal? adakah sukar untuk didekati? adakah terlalu memilih??? 
Hmm, soal perkahwinan bukan perkara kecil yang hanya perlu say "YES"..Ianya adalah mengenai tanggungjawab dan komitmen yang perlu diri ini tumpukan sepenuhnya..


Mungkin masanya belum sampai coz saat ini diri ini amat sibuk dengan kerjaya..Sekarang adalah masa untuk bekerja keras demi masa depan akan datang...Dia selalu berpesan agar dia akan sentiasa sokong dan beri semangat untk I capai impian I...Alhamdulillah terasa diri ini sangat bertuah coz ada yang sentiasa memberikan dorongan dan sokongan...Dialah Teman, Sahabat dan someone yang I rasakan rapat dengan diri ini...Thank you coz always been there for me although macam2 hal u need to face when dealing ngan karenah I nih and also always bersabar....only u knows me better..:-)


Semoga uols sume dapat mendoakan yang terbaik buat diri ini....Aminnn




Salam rindu,
Rz

No comments:

Search This Blog