Tuesday, December 24, 2013

Tanda tanya.....

Sunyi..

Kebelakangan ni rasa sunyi dan sepi...
Bosan sangat bila hari2 terpaksa menghadapi benda yang sama...
Aku jenis yang sukakan suasana yang ceria dan chill....
Mungkin aku dah sebati dengan style sebegitu...

Pada aku bila orang lain diam aku pun akan turut diam...
Pada aku bila orang tak sudi nak berbicara aku lagi la buat tak tahu....
Pada aku bila orang pikir aku mungkin sangat leisurre bila bekerja aku biarkan saja...sebab diorang tak tahu cara aku bekerja...

Aku suka kerja aku...
Aku sayang kerja aku...
Aku minat kerja aku....

Tapi bila aku rasa ada masalah dari segi attitude..maaflah aku tak nak tegur..
Aku dah penat...
Aku dah bosan....

Aku lebih suka keadaan yang dulu...lebih ceria lebih santai....


Salam sayang,
-rossy-





No comments:

Search This Blog