Thursday, February 13, 2014

Shopping




Dah lama tak pegi shopping beli baju untuk pegi kerja and at the same time untuk jenjalan...
Oh Belle, dah lama tak menjejakkan kaki ke sana...
Yeap this is the place where I always buy my work attire! Love their materials and fashion...simple yet look elegant!
Shopping is part of my mood therapy...kalu stress or happy I just like to shop shop and shop!!!!...

Tapi now I dah kurangkan this activity as I need to be more prudent in my spending. Walaupun suka visit online website rasa nak beli tapi terpaksa tahan diri to not spend lavishly...

Hmm, oklah now nak kena kerja....walaupun mata mengantuk dah belasah nasi lemak.....

salam sayang
-rossy-

1 comment:

Amita Prakash J said...

ohh......shoping love........bt stil chk ur wardrob fr gud dess ha????

Search This Blog