Tuesday, March 18, 2014

Jaya Grocer my new place in town!

Serius! oh dah lama tak berblog...
Mungkin sibuk pikir nak explore new recipe smpai nak update blog pown tertangguh..kikikiki..

Ok, u guys nak tahu tak lately I really love to cook! Boley dikatakan every weekend muka I mesti ada kat Jaya Grocer..now this place becoming my place to shop all my groceries especially the fish..I love to eat tenggiri dan ikan bawal..oh can't resist to buy if I drop by at JC!...

Sambil update blog ni, I dok lyn new song from Labrinth called ' Beneath your Beautiful'. Entah kenapa sekali dengar dah jatuh cinta..hehehaha...konon jiwang la kan...

Actually I nak kena siapkan slide untuk esok pnya presentation. Half dah buat kt opis but now sambung plak kt umah. Yeah, its been a while I tak bawak keje ke rumah but since last minute I need to do it so that consultant I tenang je bila pegi meeting ngn I...

Ok guys, nanti I nak share my first attempt buat karipap! Tak sangka I made it....oh my mom oso bangga anak bongsu dia ni pandai gak le memasak...


see you soon peeps!

salam sayang
-rossy-

No comments:

Search This Blog