Saturday, January 31, 2015

Bila Bendera Merah

Assalamualaikum.....

Seriusly hari ni adalah hari malas seantero dunia! Smpai nak makan pun order delivery je. Gila wey bila penyakit malas menyerang. Seharian aku layan drama korea! Oh my gosh.....rosak sungguh...hahah

For those yang tak tahu atau buat2 tak tahu, ppuan kalau time bulan mengambang janganlau dikacau..leh tergangu emosi okey! haha..as usual akan ada seorang ni akan jadi mangsa bila aku tengah 'bendera merah'.

Dia selalu akan risau bila masa2 nak dekat bendera merah sbb emosi aku jadi tak stabil. Kalau nak tahu mau berbuih dah dia membebel kat aku ni suh cool and relax cam dia...once dia tau aku bendera merah sah dia akan lariiiii...hahahahhahaha....somel tak?

Bukan senang nak control emosi nie..kadang2 terlepas jugak walaupun dh pasak dalam kepala untk relax...so kaum adam kena belajar memahami..hahah...ayat nie penah aku gunakan tapi pastu aku kena sekolah balik...biasalah......

Ok, harini thari smpi malam jenuh nak hadap makan pizza!....

Selamat berhujung minggu!

-rossy-

No comments:

Search This Blog